نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مشهد ۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

  • کد خبر: ۱۵۷۵۹۶
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مشهد ۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی گفت: تا پیش از افزایش تورم پیست مشهد می‌توانست با ۱۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شود، اما در حال حاضر فقط برای آسفالت حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. محوطه‌سازی و ایجاد سکو برای مردم نیز حدود ۱۰ میلیارد دیگر هزینه در بر خواهد داشت که در مجموع نیاز به ۵۰ میلیارد تومان بودجه دارد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به بهینه‌سازی پیست‌های مسابقات اتومبیلرانی و موتوسواری خراسان رضوی عنوان کرد: علاوه بر بهینه‌سازی پیست‌ها در تربت‌حیدریه، سبزوار، نیشابور، فریمان، درگز و قوچان پیست ایجاد و بهسازی شده است.

وی افزود: از آنجا که ورزش موتوسواری را معمولا ورزش قشر مرفه جامعه می‌دانند، آنچنان هم کمک مالی به این ورزش وجود ندارد. موتورسواری ورزش پرهزینه‌ای است و هر ورزشکاری با درآمد معمولی نمی‌تواند در این رشته فعالیت کند. اما هر ورزشکاری که برای موتور و یا خودروی خود هزینه می‌کند برای خودش هزینه می‌کند تا در مسابقات شرکت کند، اما از هزینه‌هایش چیزی عاید هیات استان نمی‌شود.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی در خصوص مهم‌ترین برنامه این هیات در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: اتومبیلرانی و موتوسواری ورزشی است که هیجان جوانان را تخلیه می‌کند. در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است. اگر دقت کرده باشید جوانان در خیابان با موتور حرکات نمایشی انجام می‌دهند تا هیجانات خود را تخلیه کنند.

گرایلی افزود: در روز نخستی که وارد این رشته ورزشی شدیم سعی داشتیم جوانان را وارد این رشته کنیم که تا کنون رشد خوبی در جذب جوانان داشته‌ایم. این اتفاق باعث شده جوانان با لباس ایمنی و حضور مربیان، هیجانات و انرژی خود را تخلیه کنند. در نظر داریم همین مسیر را با آموزش‌هایی که برای آنان در نظر داریم، تداوم دهیم.

وی ادامه داد: باید مسئولان کمک کنند تا زیرساخت اتومبیلرانی و موتوسواری در خراسان رضوی فراهم شود. سال‌ها است که آماده‌سازی زیرساخت پیست مشهد را آغاز کرده‌اند، اما هنوز به روکش آسفالت و بهره‌برداری نرسیده است. اگر این اتفاق رخ دهد بزرگ‌ترین پیست ایران می‌تواند به یکی از مورد قبول‌ترین پیست‌های خاورمیانه تبدیل شود. این پیست ۵۷۰۰ متر طول دارد که از پیست آزادی نیز بزرگ‌تر است. اگر این پیست آماده شود می‌توانیم مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی را در آن برگزار کنیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زیرسازی این پیست انجام شده است و در حال حاضر نیاز به آسفالت تخصصی دارد. تا پیش از افزایش تورم این پیست می‌توانست با ۱۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شود، اما در حال حاضر فقط برای آسفالت حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. محوطه‌سازی و ایجاد سکو برای مردم نیز حدود ۱۰ میلیارد دیگر هزینه در بر خواهد داشت که در مجموع نیاز به ۵۰ میلیارد تومان بودجه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->